Jeśli próbujesz usprawnić swoją przestrzeń biurową, musisz dokładnie przemyśleć, co masz, czego potrzebujesz i czy nie masz za dużo czegoś w szczególności.
Wiele firm ma tendencję do poświęcania nieco zbyt dużej przestrzeni na sale konferencyjne, podczas gdy w rzeczywistości mogą one z łatwością poradzić sobie z jedną lub najwyżej dwiema. To zależy od wielkości firmy, ale ile dyskusji się wokół nowoczesnych stołów w salach konferencyjnych w jednym czasie? Łatwo jest zaplanować dostępność sal konferencyjnych za pomocą kalendarza, dzięki czemu można wykorzystać tę konkretną przestrzeń do czegoś innego, na przykład do kreatywnej współpracy lub jako miejsce na przerwy.
Jeśli chodzi o zmianę przestrzeni biurowej, kluczowe jest myślenie poza schematami. Oznacza to ograniczenie rzeczy, których nie potrzebujesz, takich jak nadmierne spotkania. Mniej miejsca na długie dyskusje może pomóc w ograniczeniu niepotrzebnych spotkań, a wtedy można pomyśleć o alternatywach, takich jak spotkania piesze.
Ile sal konferencyjnych ma Twoje biuro?