3 października 2022 Wybór drukarki
Dlaczego biuro musi mówić, kim jesteś?

Kiedy projektujesz biuro, musi ono spełniać wiele funkcji. Musi być wygodne dla Twoich pracowników, ale musi również podsumować, kim jesteś jako firma.

Nie jest dobrze rzucać w dekoracji i ogólny temat, który nie pasuje do towarów i usług, które Twoja firma oferuje. W ten sposób wprowadzasz w błąd osoby odwiedzające Twoją przestrzeń, a nawet możesz wprowadzać w błąd swoich pracowników, którzy spędzają wiele godzin przy biurkach!

Twoja tożsamość jako firmy musi być jasna we wszystkim, co robisz. Twoje towary i usługi muszą być opakowane w sposób, który mówi klientom, kim jesteś i co robisz. Twoja recepcja musi być elegancka i zaprojektowana w sposób, który mówi klientom, o co chodzi. Twój projekt biura musi pasować do tego i pomóc ludziom identyfikować się z tobą na głębszym poziomie.

Jeśli stworzysz biuro, które jest całkowicie sprzeczne z tym, za czym stoisz i co oferujesz, powiesz odwiedzającym, że tak naprawdę nie jesteś pewien, kim jesteś. Firma zabawkarska prawdopodobnie nie powinna iść w dół linii bardzo poważnie wyglądającego wystroju biura. Podobnie firma oferująca ubezpieczenia na życie nie powinna mieć wszędzie jaskrawych kolorów i zabawnych czcionek.

Oczywiście, nie oznacza to, że nie można rzucić w zabawnych szczegółów tu i tam lub nie można mieć wesoły wygląd w swoim biurze, niezależnie od tego, co oferujesz jako firma, ale to znaczy, że trzeba mieć na uwadze swój wystrój biura i że mówi ludziom, kiedy wchodzą do swojej przestrzeni.

Pamiętaj o potędze pierwszego wrażenia - nigdy nie należy ich pomijać! Pozwalając komuś stworzyć słabe pierwsze wrażenie tego, kim jesteś, zdecydują się nie robić interesów z tobą, zanim jeszcze będziesz miał szansę pokazać im, co oferujesz. Zapewniając, że Twoje biuro mówi ludziom, kim jesteś jako firma, pomagasz promować swoje usługi, nawet nie próbując.

Z punktu widzenia pracownika, można argumentować, że zapewnienie, że biuro jest zgodne z tożsamością biznesową pomaga utrzymać ich umysł na tym, co oferujesz i o czym jesteś. To mała rzecz, ale przynosi ogromną ilość korzyści dla Twojej firmy i zapewnia wysoką produktywność i zwiększone zyski w dłuższej perspektywie.

Więc, czy Twoje biuro mówi odwiedzającym, kim jesteś?

Zobacz również
Wybór drukarki

Stres w miejscu pracy to wszechobecna bestia, która zdaje się nie chcieć odejść. Bez względu na to, jak bardzo jesteś zorganizowany, zawsze znajdą się chwile, kiedy poczujesz się nieco...

Każdy menedżer ma swój własny, specyficzny sposób prowadzenia swojego zespołu. Ma to sens, ponieważ każdy człowiek jest inny, więc oczywiście będzie podchodził do swojej roli...

Jeśli regularnie czytasz tego bloga, to na pewno wiesz, że jedno słowo pojawia się dość często - morale. Powód tego jest bardzo oczywisty - morale naprawdę mają znaczenie. Szczęście...